Zorg voor meer tevreden klanten - GROEI ACADEMIE
Webinars

Zorg voor meer tevreden klanten

Zorg voor meer tevreden klanten

Als je verkoper bent, dan is het voor jou van groot belang dat jouw klanten tevreden zijn, dat ze terugkomen, dat ze ambassadeurs worden en met anderen praten over jouw goede service. De beleving die jij jouw klanten biedt, is cruciaal om jouw business tot een succes te maken.

Hoe zorg je voor een goede klantbeleving? Wat komt daar allemaal bij kijken? Is klantbeleving hetzelfde als klanttevredenheid? Wat zijn de positieve gevolgen van een goede klantbeleving?

In dit webinar verduidelijken we wat klantbeleving allemaal inhoudt. We reiken jou alvast enkele sleutels aan om jouw klanten een positieve beleving te geven. Aan de hand van concrete voorbeelden, krijg je kapstokken mee die jou bij dit alles kunnen helpen.

Je leert eveneens hoe NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren) jou kan helpen om ervoor te zorgen dat jouw klanten bij jou willen terugkomen.

Aan het einde van het webinar heb je meer zicht op wat klantbeleving precies betekent en wat jij alvast kan beginnen doen om dit aan jouw eigen klanten te bieden. Het gevolg is: positievere referenties, klanten komen terug, jij voelt je beter in je job en straalt dit ook uit …

Een webinar vraagt weinig tijd en energie! Je kan lekker thuis voor jouw pc het webinar volgen. Je kan het nadien herbeluisteren en je kan ook het boekje rond dit thema gratis downloaden.

Nieuwsgierig geworden? Schrijf je nu in!

Overzicht inhoud

  • Welkom en voorstelling van onszelf
  • Wat is klantbeleving?
  • Hoe bezorg je een klant een positieve klantbeleving?
  • Wat zijn nu de gevolgen van een positieve klantbeleving?
  • Wat is NLP en hoe kan NLP helpen bij het creëren van een positieve klantbeleving?
  • Hoe kan NLP helpen bij het creëren van een positieve klantbeleving?
  • Waarom zou je een NLP-opleiding volgen?

Wanneer

Onmiddellijk

Nieuwsgierig?

Hier herbekijken
X